ارتباط یکپارچه سپیدار با نرم افزار ارتباط بامشتری سرو CRM

ارتباط یکپارچه سپیدار

با همکاری استراتژیک شرکت‌های «سپیدار سیستم» و «توسعه راهکارهای مدیریت سرو نو»؛ نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان SarvCRM ، بر بستر ابر و به شکل یکپارچه با نرم افزار سپیدار عرضه خواهد شد.پوشش فرآیندهای ارتباط با مشتری، از نیازهای مهم مشتریان به‌شمار می‌آید. برای پاسخ‌ به این نیاز و با هدف پوشش گسترده‌تر نیازهای کسب‌وکارها؛ همکاران سیستم تصمیم به عرضه‌ی نرم افزار CRM و همکاری با شرکت سرو نو گرفت.این شرکت، نرم‌افزار CRM ابری عرضه می‌کند و از شرکت‌های معتبر در این زمینه است که ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه دارد. در نتیجه‌ی این همکاری شرکت سرو نو به شرکت‌های زیرمجموعه‌ی همکاران سیستم افزوده شد.

در گام بعدی نرم افزار SarvCRM شرکت سَرونو با نرم افزارحسابداری سپیدار یکپارچه شد. با اتصال نرم افزار CRM سرو به «سپیدار»، آن دسته از کسب‌وکارهایی که از هردو راهکار بهره می‌برند، از مزیت‌های یکپارچگی آن‌ها بهره‌مند خواهند شد.یکپارچگی سپیدار و SarvCRM، در بخش‌هایی مانند ارتباطات و مذاکرات فروش با مشتریان، برنامه‌ریزی فعالیت‌های فروش، گزارش‌های دقیق از چرخه‌ی ارتباط با مشتری تا فروش و … برای مشتریان هردو راهکار ارزش‌آفرین است.

نحوه ارتباط نرم افزار سپیدار و SarvCRM

در نرم افزار سرو قسمت هایی مثل اطلاعات مشتری، ثبت سرنخ و تبدیل آن به فرصت فروش وجود دارد و در مرحله ابتدایی این امر انجام می‌شود. در مرحله بعدی پس از ثبت پیش فاکتور و تبدیل آن به فاکتور، پرداخت آنلاین در سیستم سرو انجام شده و فاکتور در سپیدار ثبت می‌شود و تسویه می‌گردد.

لازم به ذکر است که اطلاعات مربوط به کالا و خدمات از سپیدار به سرو منتقل خواهد شد.

اطلاعات مربوط به فاکتور هم به شکل خودکار و یا دستی در نرم افزار سرو قابل مشاهده خواهد بود.

برای بهره‌مندی از نرم‌افزار سپیدار کافیست فرم دموی نرم‌افزار را تکمیل و از مشاوره کارشناسان مجرب ما استفاده کنید.

دسته بندی مقاله : دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران