بهترین نرم افزار حسابداری چیست؟

به سبب اینکه نرم افزارهای حسابداری متنوعی تولید و عرضه شده اند و نرم افزار حسابداری در هر کسب و کاری لازم و ضروری است؛ این سوال برای مدیران و صاحبان شرکت ها و فروشگاه ها پیش می آید که بهترین نرم افزار حسابداری کدام است و یک نرم افزار خوب، باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

از آنجایی که این موضوع به امور مهمی همچون امور مالی مربوط می شود و برای مدیران از اهمیت بالایی برخوردار است، استفاده کردن از یک نرم افزار خوب و مناسب در اولویت قرار می گیرد.

در حقیقت، نمی توان درباره ی بهترین نرم افزار حسابداری تعریف مشخصی ارائه داد چون هر نرم افزاری ویژگی های متفاوتی دارد. اگر برای کسب و کارتان دنبال بهترین نرم افزار حسابداری می گردید، ابتدا باید هدف، مسئله ها و نیازهای کسب و کار خود را مشخص کنید و سپس، اقدام به تهیه نرم افزار کنید. بنابراین، بهترین نرم افزار حسابداری، نرم افزاری است که متناسب با کسب و کار شما باشد.

اگر به دنبال نرم افزار حسابداری مناسب کسب و کار خود هستید، در این مقاله همراه سپید ارقام امین (نماینده فروش نرم افزارهای حسابداری سپیدار سیستم و راهکاران ابری) باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین نرم افزار را پیدا کنید.

چه مقدار می خواهید هزینه کنید؟

بعضی از فروشندگان نرم افزارها، مدل های اشتراکی یا نسخه های رایگان با قابلیت های محدود در اختیار مشتریان قرار می دهند.

بنابراین، شما با هر هزینه ای می توانید نرم افزار حسابداری را تهیه کنید اما هزینه ی تهیه نرم افزار حسابداری با توجه به ویژگی های نرم افزار متفاوت است، و قاعدتا با درخواست شما برای ویژگی ها و قابلیت های بیشتر به هزینه اصلی اضافه می شود.

چرا به نرم افزار حسابداری نیاز داریم؟

یک سوال اساسی در مورد نرم افزار حسابداری این است که چرا به آن نیاز داریم؟

با به کارگیری نرم افزار حسابداری می توانید به میزان قابل توجهی در زمان و هزینه صرفه جویی کنید و در اداره کسب و کار خود به موفقیت برسید. نرم افزارهای حسابداری تمام اطلاعات و معاملات انجام شده بین شرکت ها ،هزینه ها ،سرمایه و درآمد ها را به طور دقیق محاسبه ،ثبت و گزارش می کنند. نرم افزارهای حسابداری قابلیت گزارش های روزانه، ماهانه و سالانه را دارند. البته نرم افزارهای حسابداری نمی توانند جایگزین حسابدارها شوند زیرا یک حسابدار باید با نرم افزار کار کند.

برای آگاهی از ویژگی ها و مزایای نرم افزار حسابداری می توانید مقاله “چرا به نرم افزار حسابداری نیاز داریم؟” را مطالعه کنید.

چه نرم افزاری مناسب کسب و کار ماست؟

  1. متناسب با فعالیت ما باشد
  2. همسو با استانداردهای حسابداری و قانون های داخلی باشد
  3. از سادگی روند ثبت تا گزارش برخوردار باشد تا پیچیدگی برای کاربر ایجاد نکند
  4. به عنوان نرم افزار مورد اعتبار سازمان های اقتصاد و دارایی باشد و تاییدیه های فنی و گواهینامه های لازم را داشته باشد
  5. به عنوان نرم افزار معتبر در دانشگاه ها و مراکز آموزشی برای دانشجویان و علاقه مندان تدریس و آموزش داده شود
  6. دارای پشتیبانی قوی برای زمان های حساس و پرچالش حسابداران باشد
  7. ظاهری مطابق با استانداردهای بصری داشته باشد تا به علت صرف وقت زیاد با این نرم افزارهای کاربر دچار خستگی نشده و قابلیت شخصی سازی داشته باشد
  8. از امنیت بالای فنی جهت حفظ اطلاعات برخوردار باشد
  9. قیمت مناسب نسبت به امکانات داشته باشد

سپید ارقام امین، نماینده رسمی نرم افزارهای مالی و حسابداری سپیدار سیستم

با خرید نرم افزارهای حسابداری سپیدار سیستم مانند نرم افزار حسابداری تولیدی، پیمانکاری، پخش، بازرگانی و سایر محصولات ارزشمند سپیدار سیستم  از نمایندگی  سپید ارقام امین،

از امتیازات ویژه ای نظیر ارسال رایگان، نصب رایگان و خدمات آموزشی بهره مند شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۸۶۰۳۴۰ و ۰۲۱۸۸۸۶۰۳۴۱ تماس بگیرید و یا فرم درخواست دمو رایگان را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دسته بندی مقاله : کسب و کار نرم افزار حسابداری

نظرات کاربران