خرید نرم افزار حسابداری ارزان قیمت !

خرید ارزان

نرم افزار حسابداری ارزان

معرفی انواع نرم افزار حسابداری

به طور کلی امروزه بسیاری از کسب و کار ها ، به دنبال خرید نرم افزار حسابداری ارزان قیمت هستند .  از همین رو نیز جستجو ها و بررسی های بسیار زیادی را نیز انجام می دهند.

در حال حاضر نرم افزار های حسابداری از نظر نوع کاربرد، شرکت سازنده، قابلیت ها و امکانات و… به انواع مختلفی تقسیم می شوند که همین موضوع نیز تاثیر زیادی در تعیین قیمت آن ها خواهد داشت.

به طور مثال نرم افزار های حسابداری از نظر نوع کاربرد به انواع مختلفی تقسیم شده که عبارتند از:

  • نرم افزار حسابداری شرکتی
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی
  • نرم افزار حسابداری صنعتی
  • نرم افزار حسابداری بیمه
  • و…

از طرفی شرکت های بسیار زیادی نیز در زمینه ارائه نرم افزار های حسابداری فعالیت دارند که محصولات متنوعی با قابلیت های اختصاصی ارائه نموده اند و قیمت محصولات آن ها نیز با یکدیگر تفاوت دارند.

به عنوان نمونه شرکت سپیدار سیستم یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده نرم افزار حسابداری، در حال حاضر ارائه دهنده انواع نرم افزار حسابداری  می باشد که از جمله نرم افزار های حسابداری ارائه شده توسط این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرم افزار حسابداری سپیدار
  • نرم افزار حسابداری دشت

هر کدام از نرم افزار های حسابداری نام برده شده از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت داشته و باید به این موضوع توجه داشت.

ارزانترین نرم افزار های حسابداری

همواره هر کسب و کاری برای انجام امور حسابداری خود به یک نرم افزار حسابداری نیاز دارد که علاوه بر برخورداری از امکانات و قابلیت های مورد نیاز، از قیمت ارزانی نیز برخوردار باشد.

حتی بسیاری از کسب و کار ها به خصوص کسب و کار هایی که به تازگی فعالیت خود را آغاز نموده اند، در جستجوی نرم افزار حسابداری ارزان هستند. ارزانترین نرم افزار های حسابداری موجود در بازار اغلب از امکانات و قابلیت های لازم برای کسب و کار های متوسط و بزرگ برخوردار نبوده و بیشتر برای کسب و کار های کوچک مناسب هستند. از طرفی هر کسب و کاری باید متناسب با نیاز خود یک نرم افزار حسابداری مناسب را خریداری نماید.

نرم افزار های حسابداری ارزان قیمت معمولا برای شرکت های بزرگ و سازمان ها مناسب نیستند زیرا این نرم افزار ها از امنیت بسیار پایینی برخوردار بوده و همچنین از ابزار ها و قابلیت های کمتری نیز برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و همچنین کمک به مدیران برای تصمیم گیری برخوردار هستند. معمولا ارزانترین نرم افزار های حسابداری برای فروشگاه ها، مغازه ها و حوزه های خدماتی مناسب هستند.

 

نکات مهم در انتخاب نرم افزار حسابداری

همواره در انتخاب یک نرم افزار حسابداری باید بسیار توجه داشته و به برخی نکات و موارد توجه داشت زیرا بسیاری از افراد به دلیل عدم انتخاب یک نرم افزار حسابداری مناسب، علاوه بر پرداخت هزینه بیهوده، برای انجام امور حسابداری خود نیز دچار مشکل شده و مجبور به استخدام یک حسابدار می شوند. گاهی اوقات نیز افراد اقدام به خرید یک نرم افزار حسابداری ارزان قیمت نموده که از قابلیت ها و امکانات اولیه برخوردار نمی باشد. بنابراین می توان گفت فرآیند انتخاب نرم افزار حسابداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید به آن توجه داشت.

از جمله نکات بسیار مهم و ضروری در انتخاب یک نرم افزار حسابداری می توان موارد زیر اشاره کرد:

  • انتخاب نرم افزار حسابداری متناسب با نوع کسب و کار و اندازه شرکت
  • بررسی قابلیت ها و امکانات نرم افزار حسابداری براساس نیاز کسب و کار
  • بررسی و مقایسه نرم افزار های حسابداری از نظر قیمت و قابلیت ها
  • بررسی رابط کاربری نرم افزار حسابداری
  • بررسی محیط گرافیکی نرم افزار حسابداری
  • بررسی امنیت، سرعت و دقت عملکرد نرم افزار حسابداری
  • بررسی اعتبار شرکت ارائه دهنده نرم افزار حسابداری
  • پشتیبانی فنی نرم افزار حسابداری
  • و…

این نکات را همواره باید در انتخاب یک نرم افزار حسابداری مد نظر داشت و تنها به عامل قیمت به عنوان تنها عامل مهم برای انتخاب یک نرم افزار حسابداری توجه نکرد. در بین موارد ذکر شده، پشتیبانی فنی یک نرم افزار حسابداری همواره یکی از مهم ترین نکاتی بوده که باید به آن توجه داشت. برخی از شرکت های ارائه دهنده نرم افزار حسابداری همواره از پشتیبانی مطلوبی برخوردار نبوده و کاربران و مشتریان آن ها نیز بابت این موضوع کاملا ناراضی هستند. پشتیبانی فنی برای یک نرم افزار حسابداری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تمامی کسب و کار ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

نرم افزار حسابداری ارزان

خرید نرم افزار حسابداری ارزان

حال که با نکات مهم در انتخاب نرم افزار حسابداری آشنا شدید، در هنگام خرید نرم افزار حسابداری باید به تمامی این نکات توجه داشته تا یک نرم افزار حسابداری ایده آل و مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب و خریداری نمایید. در ضمن در زمان خرید نرم افزار حسابداری ارزان حتما باید به ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار توجه داشت. در هنگام خرید نرم افزار حسابداری باید عامل قیمت و عامل قابلیت ها و امکانات نرم افزار را با یکدیگر مقایسه نموده و در صورت تناسب اقدام به خرید نمود.

اگر به دنبال خرید نرم افزار حسابداری ارزان قیمت اما با امکانات و قابلیت های پیشرفته برای شرکت خود هستید، خرید نرم افزار حسابداری سپیدار را توصیه می کنیم. این نرم افزار توسط شرکت سپیدار سیستم ارائه شده و یک نرم افزار جامع و کارآمد به شمار می آید. اگر برای فروشگاه خود بدنبال خرید نرم افزار حسابداری هستید ، نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم نیز که توسط شرکت سپیدار سیستم ارائه شده، برای کسب و کار های کوچک و متوسط به خصوص فروشگاه ها بسیار مناسب و مطلوب خواهد بود.

قیمت نرم افزار حسابداری

امروزه سایت ها و مراکز زیادی مدعی فروش نرم افزار حسابداری ارزان قیمت هستند که البته در بسیاری از موارد ادعای آن ها صرفا برای تبلیغات و جذب مشتری می باشد.

قیمت نرم افزار حسابداری همواره باید با ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار بررسی و سنجیده شود. گاهی اوقات یک نرم افزار حسابداری ارزان قیمت، از امکانات و قابلیت های بسیار کمی برخوردار بوده و حتی برای انجام امور ساده حسابداری نیز مناسب نمی باشد. از طرفی یک نرم افزار حسابداری با قیمت نسبتا بالا، از امکانات و قابلیت هایی برخوردار بوده که می توان با استفاده از آن تمامی امور حسابداری را با سرعت و دقت بالا انجام داده و همچنین از ابزار های آن ها برای تحلیل صورت های مالی نیز استفاده نمود.

توصیه می شود در انتخاب و خرید نرم افزار حسابداری ارزان همواره با کارشناسان ما مشورت کرده و از راهنمایی های آن ها در این زمینه بهره مند شوید.

 

سپید ارقام امین، نماینده رسمی نرم افزارهای مالی و حسابداری سپیدار سیستم

با خرید نرم افزارهای حسابداری سپیدار سیستم  در زمان های تخفیف  میتوانید نرم افزار حسابداری تولیدی، پیمانکاری، پخش، بازرگانی و سایر محصولات ارزشمند سپیدار سیستم را ارزان تر از نمایندگی  سپید ارقام امین، تهیه کنید و از امتیازات ویژه ای نظیر ارسال رایگان، نصب رایگان و خدمات آموزشی بهره مند شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۸۶۰۳۴۰ و ۰۲۱۸۸۸۶۰۳۴۱ تماس بگیرید و یا فرم درخواست دمو رایگان را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

 

 

برخی از امکانات نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

حسابداری پیشرفته فروشگاهی                                                                        ارسال و دریافت پیامک                                                                                 وب سرویس اتصال به فروشگاه اینترنتی

حسابداری پیشرفته فروشگاهی

وب سرویس فروشگاه اینترنتی

ارسال و دریافت پیامک
دسته بندی مقاله : دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران