گذری بر معرفی نرم افزارهای حسابداری خارجی

گذری بر معرفی نرم افزارهای حسابداری خارجی

 در انتخاب  بهترین نرم افزار حسابداری مهمترین نکته توجه به نوع کسب و کار و نیازهای موجود در آن است.

در عصری که سرعت و فناوری عوامل تعیین کننده ی موفقیت در کسب و کارها است مدیریت و انجام امور پیچیده و حساس مالی بدون استفاده از نرم افزار حسابداری کارآمد و سودمند غیر قابل تصور است .

اما در میان انبوه نرم افزارهای داخلی و خارجی که به منظور انجام امور حسابداری طراحی و تولید شده است بهترین نرم افزار حسابداری کدام است ؟

با توجه به اقبالی که به سوی نرم افزار های حسابداری خارجی وجود دارد  معرفی نرم افزارهای حسابداری خارجی و بیان قابلیت ها و کاستی های برخی از برترین نرم افزارهای حسابداری خارجی در یافتن پاسخ به این سوال می تواند  راهگشا باشد .

معرفی نرم افزارهای حسابداری خارجی مشهور و محبوب

در انتخاب  بهترین نرم افزار حسابداری مهمترین نکته توجه به نوع کسب و کار و نیازهای موجود در آن است.

مسلما در اختیار داشتن بهترین نرم افزار حسابداری خارجی  هم اگر هم سو با نیاز کسب و کار ما نباشد چندان مفید نخواهد بود .

در ادامه به معرفی نرم افزارهای حسابداری خارجی برتر در سال های اخیر  می پردازیم این نرم افزارها رضایت کاربران بسیاری را جلب نموده اند .شاید برای مدیریت امور مالی کسب و کار شما نیز مفید باشند.

 

نرم افزار حسابداری کوئیک بوکس  نرم افزاری مشهور  و محبوب ساخته ی کشور آمریکا است که برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده است.

 معرفی نرم افزارهای حسابداری خارجی تولید آمریکا 

نرم افزار حسابداری کوئیک بوکس

اصولا هدف از معرفی نرم افزارهای حسابداری خارجی معرفی نرم افزاری کاربردی و سودمند است که در سطح بین المللی نیز بتوان به گزارش های مالی آن استناد کرد .

نرم افزار حسابداری کوئیک بوکس  نرم افزاری مشهور  و محبوب ساخته ی کشور آمریکا است که برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده است و به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد .

اما  فارغ از وسعت کسب و کار می توان از قابلیت های کوئیک بوکس به دو شکل تحت وب و نرم افزاری  برای بررسی مواردی مانند درآمد ، هزینه ها و سایر اطلاعات مالی استفاده کرد.

 

نکته ی مهم در مورد نرم افزار حسابداری کوئیک بوکس

نکته ی مهم در مورد نرم افزار حسابداری کوئیک بوکس این است با نصب و استفاده از اپلیکیشن هایی که خود این شرکت ارائه داده است می توان عملیات و رویدادهای مالی گوناگونی را به راحتی مدیریت کرد و برای انجام امور بعضا تخصصی به راحتی از اپلیکیشن مخصوص آن استفاده کرد چنانکه امکان مدیریت امور حقوق و دستمزد ،بررسی هزینه ها و استفاده از تصاویر رسید ها و قبوض برای بررسی هزینه ها به شکل روزانه و لحظه ای ،انجام برنامه ریزی و پیش بینی های مالی ،ایجاد بستر هماهنگ برای استفاده از اطلاعات مالی و تراکنش هایی  که  در سایر فضا ها و سرویس ها صورت می گیرد .

ثبت درخواست سرمایه گذاری و اعطای وام نیز از طریق این اپلیکیشن ها مهیا است ضمن اینکه ابزاری به منظور ثبت لحظه ای رویدادهای مالی و همگام شدن با سرویس مشتریان نیز در این اپلیکیشن ها تعبیه شده  و قابلیت های فراوان دیگری که ذکر جزء به جزء آن ها در این مقال نمی گنجد.این اپلیکیشن ها عموما رایگان بوده و با هزینه ی اندکی بین 5 تا 25 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.

در معرفی نرم افزارهای خارجی باید گفت به طور کلی در میان نرم افزارهای حسابداری خارجی نرم افزار کوئیک بوکس برترین نرم افزار حسابداری خارجی و یا دست کم یکی از برترین ها به شمار می رود. که دارای قابلیت های فراوانی جهت مدیریت سیستم فروش،پرداخت و دریافت و مدیریت امور کارمندان است.

نرم افزار کوئیک بوکس برترین نرم افزار حسابداری خارجی و یا دست کم یکی از برترین ها به شمار می رود. 

معرفی نرم افزارهای حسابداری خارجی  تولید استرالیا

نرم افزار حسابداری منیجر

در ادامه ی معرفی نرم افزارهای حسابداری خارجی برتر دنیا می توان به نرم افزار منیجر اشاره کرد. نرم افزار حسابداری  منیجر یک نرم افزار حسابداری بسیار کاربردی و محبوب و کاملا رایگان است که توسط کشور استرالیا تولید و عرضه شده و برای 70 زبان زنده ی دنیا  از جمله زبان فارسی قابلیت استفاده دارد و هم به صورت ابری (تحت وب) و هم تحت سیستم عامل های مختلفی از قبیل لینوکس ،مک و ویندوز کاربری دارد.

به روز رسانی دائمی و پشتیبانی کامل  و کمک توسط کاربران بیشماری که در سراسر دنیا از این نرم افزار حسابداری استفاده می کنند از مزیت های مهم این نرم افزار است .

جامعه هدف این نرم افزار حسابداری کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها هستند اما به راحتی امکان مدیریت تمامی رویدادهای مالی از قبیل صدور فاکتور ، اسناد حسابداری ، گزارشات مالی و مدیریت انبار و سایر موارد لازم و ضروری وجود دارد ضمن اینکه به راحتی می توان تمامی فرم های مالی مورد استفاده را در این نرم افزار سفارشی سازی نمود و مشخصات تازه ای برای آنها تعریف کرد.

 

نرم افزار حسابداری  منیجر یک نرم افزار حسابداری بسیار کاربردی و محبوب و کاملا رایگان است که توسط کشور استرالیا تولید و عرضه شده

معرفی نرم افزارهای حسابداری خارجی تولید شرکت مایکروسافت

نرم افزارهای حسابداری مایکروسافت داینامیکس

و اما نمی توان از معرفی نرم افزارهای حسابداری خارجی صحبت کرد و سراغ مایکروسافت نرفت.

یکی از بهترین ابتکارات شرکت مایکروسافت طراحی و تولید این نرم افزار حسابداری است که به سهولت پاسخگوی نیازهای یک سیستم مالی گسترده می باشد از مدیریت فروش و امور مشتریان تا سیستم های مالی و مدیریت جامع منابع همه را پوشش می دهد.

یک EPR همه جانبه به نام داینامیکس  AX که برای کسب و کارهای نسبتا بزرگ طراحی شده و از سیستم های مالی تا امور مشتریان ،تامین کنندگان ،انبار ،منابع انسانی و تولید همه را پوشش داده و ضمنا راهکارهای مناسبی برای صنایع و مشاغل گوناگون دارد

نرم افزار حسابداری داینامیکس GP برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده و داینامیکس NAV  که برای کسب و کارهای متوسط طراحی شده و نرم افزار حسابداری شرکتی است که  در مدیریت مالی شرکت های تولیدی و تجاری کاربرد گسترده ای دارد و امکان ارتباط با دیگر نرم افزار های مایکروسافت  و البته مدیریت امور مشتریان را هم دارد

نرم افزار مایکروسافت داینامیکس 365

این نرم افزار جدیدترین تولید شرکت مایکروسافت است که از تلفیق نرم افزارهای AX،NAV و GP ایجاد شده و به سهولت پاسخگوی نیازهای مختلف یک سیستم مالی قوی  و کاربردی است.

علاوه بر موارد فوق که در واقع برترین نرم افزار حسابداری خارجی از دیدگاه کاربران محسوب می شود انواع نرم افزار حسابداری خارجی رایگان دیگر هم در دسترس عموم قرار دارد که نرم افزار ZipBooks، نرم افزار Money Manager Ex و برنامه حسابداری شخصی GnuCash از جمله ی آنها می باشد .

نرم افزار حسابداری توربو کش نیز نرم افزار ساده و پرکاربرد دیگری است که در واقع نرم افزار حسابداری فروشگاهی محسوب می شود.

هرچند معرفی نرم افزارهای حسابداری خارجی راهی برای آشنایی با بهترین نرم افزارهای حسابداری دنیاست اما این به معنای ناکارآمدی نرم افزارهای حسابداری ایرانی نیست چنانکه نرم افزار حسابداری سپیدار یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری در کشور است که تمام نیازهای مدیریت امور مالی کسب و کارهای کوچک ، بزرگ و متوسط را پوشش داده و کاربران  بسیاری مدیریت امور مالی انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ را با آن انجام می دهند.

سپید ارقام امین، نماینده رسمی نرم افزارهای مالی و حسابداری سپیدار سیستم

با خرید نرم افزارهای حسابداری سپیدار سیستم مانند نرم افزار حسابداری تولیدی، پیمانکاری، پخش، بازرگانی و سایر محصولات ارزشمند سپیدار سیستم  از نمایندگی  سپید ارقام امین،

از امتیازات ویژه ای نظیر ارسال رایگان، نصب رایگان و خدمات آموزشی بهره مند شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۸۶۰۳۴۰ و ۰۲۱۸۸۸۶۰۳۴۱ تماس بگیرید و یا فرم درخواست دمو رایگان را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دسته بندی مقاله : کسب و کار نرم افزار حسابداری

نظرات کاربران