بررسی نرم افزار حسابداری قفل شکسته

   خلاصه محتوا (50 تا 70 کلمه) در این مقاله قصد بررسی نرم افزار حسابداری قفل شکسته و همچنین ذکر معایب آن ها را داریم. در رابطه با تفاوت نرم افزار حسابداری قفل شکسته و اصل، فعال سازی و غیر فعال سازی قفل نرم افزار حسابداری نیز سعی می کنیم به صورت مفصل صحبت کرده و اطلاعات کاملی را ارائه نماییم.

نرم افزار حسابداری قفل شکسته چیست؟

منظور از نرم افزار حسابداری قفل شکسته همان نرم افزار حسابداری کرک شده بوده که به صورت رایگان قابل دریافت بوده و می توان از آن استفاده نمود. معمولا هکر ها با هک کردن نسخه های اورجینال نرم افزار های حسابداری، نسخه های کرک شده و قفل شکسته آن را ایجاد کرده تا افراد بتوانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند.

برای استفاده از نرم افزار های حسابداری قفل شکسته به لایسنس نیازی نبوده و به راحتی می توان آن را نصب کرده و از آن ها استفاده کرد.

نرم افزار های حسابداری قفل شکسته دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و بسیاری از کارشناسان و به خصوص شرکت های ارائه دهنده خدمات حسابداری، استفاده از نرم افزار های حسابداری قفل شکسته و کرک شده را توصیه نمی کنند زیرا معتقدند این نرم افزار ها دارای معایب بسیار زیادی بوده و امکان رخ دادن مشکلات نرم افزاری برای این آن ها وجود خواهد داشت.

تفاوت نرم افزار حسابداری قفل شکسته و اصل

انواع نرم افزار حسابداری قفل شکسته و اصل به ظاهر شاید دارای تفاوت چندانی نباشند اما دارای تفاوت های وسیعی هستند که باید به آن ها توجه داشت. یکی از مهم ترین و اصلی ترین تفاوت های نرم افزار حسابداری قفل شکسته و اصل در پشتیبانی آن ها بوده و به طوری که نرم افزار های کرک شده هیچ پشتیبانی نداشته و در صورت رخ دادن هر گونه مشکل، نمی توان مشکلات مربوطه را از طریق پشتیبانی شرکت ارائه دهنده نرم افزار رفع نمود. در حالی که نرم افزار های حسابداری اصل از پشتیبانی برخوردار بوده و می توان هر کدام از مشکلات نرم افزار را از طریق کارشناسان واحد پشتیبانی رفع نمود.

از دیگر تفاوت های نرم افزار حسابداری قفل شکسته با نرم افزار حسابداری اصل مسئله به روز رسانی نرم افزار است که نرم افزار های حسابداری کرک شده هیچگاه از این قابلیت برخوردار نبوده و امکان به روز رسانی آن ها وجود نخواهد داشت. در حالی که نرم افزار های حسابداری اصل قابلیت به روز رسانی داشته و در زمان به روز رسانی قابلیت ها و امکانات جدیدی به نرم افزار اضافه شده و همچنین سرعت و دقت عملکرد نرم افزار نیز بهبود می یابد.

تفاوت دیگری نیز که در نرم افزار های حسابداری قفل شکسته و اصل می توان مشاهده کرد، عدم وجود برخی امکانات و قابلیت ها در نرم افزار های حسابداری کرک شده می باشد. عدم وجود این قابلیت ها و امکانات همواره باعث می شود تا کسب و کار های مختلف برای انجام برخی از امور حسابداری دچار مشکل شده و نتوانند این امور حسابداری را به دلیل عدم وجود برخی قابلیت ها و امکانات در نرم افزار حسابداری قفل به سرانجام برسانند.

مزایای نرم افزار حسابداری قفل شکسته

حال که با نرم افزار حسابداری قفل شکسته و به خصوص تفاوت آن با نرم افزار حسابداری اصل آشنا شدید، قصد داریم مزایای نرم افزار حسابداری قفل شکسته یا کرک شده را ذکر نماییم که عبارتند از:

  • کاملا رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه
  • قابل نصب بدون داشتن لایسنس
  • برخورداری از امکانات و قابلیت های معمول و ضروری
  • امکان تنظیم و تهیه انواع صورت های مالی
  • برخورداری از سیستم های انبار، حقوق و دستمزد و…
  • امکان ثبت انواع قرارداد
  • و…

موارد ذکر شده جزء مهم ترین و اصلی ترین مزایای نرم افزار های حسابداری قفل شکسته یا کرک شده می باشد که البته بسته به نوع نرم افزار و شرکت ارائه دهنده نرم افزار، برخی امکانات و قابلیت های نرم افزار شاید در نسخه قفل شکسته وجود نداشته باشد. لازم به ذکر است که برای انواع نرم افزار حسابداری فروشگاهی و همچنین انواع نرم افزار حسابداری شرکتی نسخه های قفل شکسته وجود داشته و کسب و کار های مختلف می توانند از آن ها بهره مند شوند.

معایب نرم افزار حسابداری قفل شکسته

نرم افزار های حسابداری قفل شکسته همانطور که دارای مزایا و خصوصیاتی هستند، از معایبی نیز برخوردار بوده که باید همواره آن ها مد نظر داشت. حتی گاهی اوقات این معایب باعث ایجاد خسارت های مالی بسیار زیاد برای شرکت ها و کسب و کار ها شده است. از جمله مهم ترین معایب نرم افزار های حسابداری قفل شکسته نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم برخورداری از پشتیبانی فنی
  • عدم امکان به روز رسانی
  • عدم برخورداری از برخی امکانات و قابلیت ها نسبت به نسخه اصلی
  • امکان از بین رفتن اطلاعات به دلایل مختلف
  • امکان اختلال در عملکرد نرم افزار
  • عدم برخورداری از امنیت
  • و…

نرم افزار حسابداری سپیدار قفل شکسته

شرکت سپیدار سیستم از جمله شرکت های ارائه دهنده نرم افزار حسابداری قفل شکسته برای آن دسته از افرادی است که قصد آشنایی با این نرم افزار یا تهیه آن به صورت رایگان را دارند. نرم افزار حسابداری سپیدار قفل شکسته تا حدودی از امکانات و قابلیت های لازم برای انجام انواع امور حسابداری برخوردار بوده اما از امکانات و قابلیت های پیشرفته برخوردار نمی باشد. البته لازم به ذکر است که نسخه اصلی نرم افزار حسابداری سپیدار کاملا جامع و کامل بوده و از قابلیت ها و امکانات بسیار پیشرفته ای برای انجام امور حسابداری برخوردار می باشد. نسخه قفل شکسته نرم افزار حسابداری سپیدار از پشتیبانی برخوردار نبوده و همچنین امکان به روز رسانی آن نیز وجود ندارند.

فعال سازی و غیر فعال سازی قفل نرم افزار حسابداری

بسیاری از حسابداران همواره با مشکل فعال سازی و غیر فعال سازی قفل نرم افزار حسابداری مواجه شده و اغلب موفق به فعال سازی یا غیر فعال سازی قفل نرم افزار حسابداری نشده اند. از طرفی نسخه های اصلی نرم افزار های حسابداری بر خلاف انواع نرم افزار حسابداری قفل شکسته یا کرک شده نیاز به فعال سازی دارند که فعال سازی آن ها تنها بر روی یک سیستم امکان پذیر می باشد. برای فعال سازی نرم افزار های حسابداری اصلی نیاز به نام کاربری و رمز بوده که توسط شرکت ارائه دهنده به خریدار ارائه می شود.

نکته ای که همواره باید دانست، این است که نصب و اجرای نسخه اصل نرم افزار های حسابداری بر روی دو سیستم امکان پذیر نبوده و باید ابتدا فرآیند غیر فعال سازی قفل نرم افزار حسابداری بر روی سیستم فعلی انجام شده و سپس نصب و فعال سازی نرم افزار بر روی سیستم دیگر انجام شود و امکان استفاده همزمان از نرم افزار با استفاده از دو سیستم وجود ندارد.

سپید ارقام امین، نماینده رسمی نرم افزارهای مالی و حسابداری سپیدار سیستم

با خرید نرم افزارهای حسابداری سپیدار سیستم مانند نرم افزار حسابداری تولیدی، پیمانکاری، پخش، بازرگانی و سایر محصولات ارزشمند سپیدار سیستم  از نمایندگی  سپید ارقام امین،

از امتیازات ویژه ای نظیر ارسال رایگان، نصب رایگان و خدمات آموزشی بهره مند شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۸۶۰۳۴۰ و ۰۲۱۸۸۸۶۰۳۴۱ تماس بگیرید و یا فرم درخواست  زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی مقاله : نرم افزار حسابداری

نظرات کاربران