نرم افزار تحت وب سپیدار

نرم افزار تحت وب چیست و چه مزیت هایی نسبت به نرم افزارهای ویندوز دارد؟

این نرم افزار نوع خاصی از نرم افزارهای کلاینت و سرور است که روش طراحی و توسعه آن نسبت به نرم افزارهای ویندوزی مدرن و قدرتمندتر است و در سال های اخیر رشد بسیار بالاتری داشته است، نرم افزارهای تحت وب بر روی کلاینت یا کاربر کامپیوتر. نصب نشده است و کاربر می تواند با استفاده از مرورگرهای معمولی مانند (گوگل کروم، فایرفاکس) به آن دسترسی داشته باشد و از هسته پایدار لذت ببرد و با تغییر عملکرد یا روز به روز رسانی برای همه کاربران در اینترنت جهانی تغییر می کند.

راندمان نسبتاً بالاتر

سرعت دسترسی نرم افزار تحت وب سرعت و عملکرد بسیار بهتر و مطلوب تری دارد و با استفاده از تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ و هر وسیله ای که بتواند صفحات اینترنتی را باز کند و همچنین منابع مادی قابل مشاهده است. نرم افزار هیچ دستگاه کاربری ندارد، برای مثال، مهم نیست که برای اجرای نرم افزار حسابداری مبتنی بر وب، لپ تاپ یا رایانه شخصی به چه مقدار رم نیاز است، یا سرعت پردازنده یا چند هسته مورد نیاز است! زیرا تمامی نرم افزارهای وب از منابع سرور استفاده کامل می کنند و کاربر فقط آن را به عنوان وب سایت باز می کند.

فناوری های آینده

طراحی و تنوع روش‌های طراحی این گونه نرم‌افزارها بسیار متنوع و مدرن شده است تا جایی که شرکت‌های بزرگ نرم‌افزاری مانند گوگل راهکارهایی را برای بهبود رابط کاربری اپلیکیشن‌های تحت وب یا نرم‌افزارهای تحت وب ارائه کرده‌اند که در نسخه‌های Windows Form موجود است. قابل مشاهده نیست و فناوری PWA است که به عنوان نرم افزار قابل نصب روی گوشی و رایانه شخصی نصب می شود و همچنین منابع گوشی یا رایانه را اشغال نمی کند اما c نوعی دسترسی سریع با ذخیره است. فایل استاتیک به حافظه موقت دستگاه.

به طور کلی از مزیت های تحت وب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  نرم افزارهای مبتنی بر وب را می توان در هر زمان و هر مکان پیاده سازی و استفاده کرد
  •  ایمن تر از نرم افزارهای ویندوز هستند! بدون نیاز به پشتیبان گیری دستی و ذخیره در درایو فلش USB و بدون نیاز به ذخیره اطلاعات در رایانه همراه یا لپ تاپ
  •  شرکتی که خدمات گام به گام شما را تولید می کند از اطلاعات حساس و مهم استفاده می کند، بنابراین تمام تلاش ممکن را برای ساختار بهتر و ایمن تر کردن آن انجام می دهد.
  •  همه چیز در یک مکان است، فقط باید در مورد ذخیره رمز عبور خود کوشا باشید
  •  روزانه از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه می شود
  •  امنیت و نگهداری داده ها توسط شرکت خدمات وب تضمین می شود
  •  همیشه از آخرین نسخه بدون نیاز به نصب و ارتقا توسط شما به روز می شود
  •  نیازی به نصب یا دانلود ندارد، از آن با یک مرورگر کلاسیک مانند فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده کنید
  •  هرگز نخواهید پرسید که آیا با دستگاه من سازگار است یا خیر!
  •  کار آنلاین با خدمات در خانه یا در جاده
  •  قابلیت آپدیت خودکار را دارند
  •  قابل ساخت در زبان های برنامه نویسی مختلف مانند PHP، ASP، Python، Node.js، …
  •  می توان آن را در سمت کاربر با چارچوب های به روز مانند Livewire، Vue، React ساخت.
  •  هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارد، یعنی اگر می خواهید از نرم افزارهای مبتنی بر وب در سازمانی متشکل از 1000 کامپیوتر استفاده کنید، فقط باید به شبکه داخلی یا اینترنت دسترسی داشته باشند.
  •  قابل اجرا در انواع شبکه ها مانند اینترنت – شبکه شبکه – شبکه اینترانت و فقط برای اینترنت ساخته نشده است.

وب سرویس نرم افزار سپیدار

استفاده از سرویس تحت نرم افزار حسابداری سپیدار؛ کارمندان و کاربران نرم افزار سپیدار سازمان شما می توانند به سادگی با اتصال به اینترنت از راه دور کار کنند و از همه کارکردهای نرم افزار سپیدار بدون محدودیت از هر جایی بهره مند شوند.

این سرویس کار از راه دور مبتنی بر وب است و در واقع نرم افزار سپیدار به صورت وب سایت در مرورگر کاربر اجرا می شود.

زیرساخت مورد نیاز تحت وب شدن سپیدار در وب:

  1. نصب نسخه سرور نرم افزار سپیدار
  2. دارا بودن حداقل 4 گیگابایت رم سیستم سرور
  3. اتصال به اینترنت پرسرعت با IP ثابت استاتیک

قیمت نرم افزار حسابداری تحت وب سپیدار

اگر در حال حاضر با برنامه حسابداری سپیدار سیستم کار می کنید، اما با گسترش کسب و کار خود نیاز به خرید یک برنامه حسابداری آنلاین دارید، با تحت وب ساختن برنامه حسابداری سپیدار نیاز شما به خرید نرم افزار تحت وب سپیدار جدید برطرف میشود.برای مشاوره خرید این محصول یا راه اندازی و پیکربندی یا زیرساخت مناسب می توانید با شماره 02188860340 تماس بگیرید تا کارشناس محصول شما را راهنمایی کند.

جهت دربافت دسترسی مشاهده آنلاین نرم افزار تحت وب سپیدار با ما تماس بگیرید

 

 

دسته بندی مقاله : نرم افزار حسابداری

نظرات کاربران